busybox s dietlibc

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Pátek Říjen 11 12:31:02 CEST 2002

On Thu, 2002-10-10 at 19:12, OldFrog wrote:

> Osobne jsem pouzival BusyBox-0.60.3 prelozeny s knihovnou uClibc-0.9.11,
> stacilo si precist Makefile BusyBoxu a fungovalo to na prvni pokus.
> Uspora mista byla ohromna.
>
> Dale jsem s uClibc prlozil pppd, program pro vytacene spojeni pres
> seriovy modem eznet, hru 0verkill a prehravac hudebnich souboru ve
> formatu mod xmp a prehravac mp3 mpg321. Vsechno se to veslo na
> _jednu_ disketu a mohl jsem si nadherne hrat :-)).

napodobne s dietlibc
chcel som ale teraz novy busybox
musel som sa s tym pohra a uz to mam ako tak a zbytok mam s embed tools
normalny staticky linkovany busybox je okolo 800k, s dietlibc je to
okolo 200 - porovnatelna velkost ako pri dynamicky linkovanom. Ja tam
ale potrebujem aj ine veci ako napr ssl ssh ipsec djbdns a podobne
zatial to vypada ze mam vsetko okrem freeswanu co bude tuhsi oriesok

tak ma napadlo teda, ked sa tu uz o tom bavime, aky je ten podstatny
rozdiel medzi jednotlivymi redukovanymi kniznicami
samozrejme veci co su dane na glibc nepojdu bez glibc bez nejakych zmien
(__uid_t a podobne) ale okrem toho by mal byt rozdiel aj v mnozstve a
kvalite implementacie jednotlivych symbolov a moznosti dynamickeho
linkovania (dietlibc ma len obmedzene) a vo velkosti vyslednych binariek

ma niekto konkretne skusenosti s viac ako jednou?

dz

> S pozdravem OldFrog.

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com