APACHE 2 + Cestina

Jiří Chomát jiri na chomat.net
Čtvrtek Říjen 10 23:52:22 CEST 2002

On Čt, 2002-10-10 at 22:30, Milos Cihak - CTECH wrote:
> Zdravim a prosim o radu
>
> byl jsem nucen preinstalvoat server na RH8 a s tim i bohuzel nebo bohudik
> ted nevim i apache2
> bohuzel mi nejak spatne interpretuje cestinu - jakmile stranky presmeruji na
> server kde je apache 1.3.23 vse chodi jak ma.
>
> dokument ma v hlavicce <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html;
> charset=windows-1250">
> a skutecne je v tomto kodovani
>

> v httpd.conf nasledujici:
>
> #AddDefaultCharset ISO-8859-1
> AddDefaultCharset WINDOWS-1251
>
> DefaultLanguage en

> [...]

Podobne jsem dopadl ja...
Zkontrolujte v jakem kodovani Vam posila Apache stranky, treba programem
ethereal, a take v ajkem kodovani Vam  posila PHp scripty (pokud ta
stranka je scriptem) nejlepe prez phpinfo().
Doporucuji veskere kodovani vypnout, a to veskere defaultcharset a
podobne, pak se totiz teprve uplatni kodovani v hlavicce dokumentu.
Me to tak jiz chodi.
JCh