APACHE 2 + Cestina

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 11 07:40:40 CEST 2002

> byl jsem nucen preinstalvoat server na RH8 a s tim i bohuzel nebo bohudik

  Ja bych rekl spis bohuzel. Pouzivat RedHat (obecne - distribuci, ktera
zarazuje jako defaultni nestabilni programy) na server povazuji za neprilis
stastny tah.

> ted nevim i apache2 bohuzel mi nejak spatne interpretuje cestinu - jakmile
> stranky presmeruji na server kde je apache 1.3.23 vse chodi jak ma.

> uz nevim co bych v tom konfiguraku zkusil

  Uz tu nekteri radili zkusit to kodovani vypnout (pokud jej mate uvedeno
primo v dokumentech).

> v archivu jsem nasel cosi o mod_czech -> ale ten modul s tim nema nic
> spolecneho nebo snad ano?

  Pod Apache 2.0 ne.

  Ja bych dopurucoval bud downgrade zpet na osvedceneho Apche 1.3 nebo
prechod na vhodnejsi distribuci :-)

							Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----