Kysela prdel RedHat-u 8!!!

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Říjen 11 03:07:01 CEST 2002

On Thu, Oct 10, 2002 at 08:54:59PM +0200, Pavel Kankovsky wrote:

> Nekdy je lepsi vypustit program s par znamymi chybami, ktere budou vadit
> jen nekolika malo nestastnikum s velmi podivnou konfiguraci, nez
> program narychlo rozvrtat a zavlect do nej tisic dalsich chyb
> pri pokusu to opravit -- anebo prosvihnout terminy.
<noflame ;-)>
tady mi to neda si nerypnout - pri pokusu o ziskani informaci "kdy ze to
bude ten novy debian" se vam dostane odpovedi "az to bude hotove".
termin prosvihnuty diky opraveni fatalni chyby je i pres svou odpudivost
tou nejlepsi reklamu a znamkou.
</noflame>

> Ne ze bych to schvaloval, ale dokazu to pochopit.

mame pravo na kvalitu, proc snizovat nase ocekavani?!

> Za druhe: Hledal jste na Bugzille -- a pokud jste nic nenasel, poslal
> jste aspon hlaseni o chybe? (Tedy pokud jste tim bojoval cely den, tak to
> jste za tu dobu mohl mit hotovy i patch. <g>)

<g>) ach jo, ze jsem se misto anglictiny radeji neucil myslet v
cecku/pythonu ;-)

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CANADA           ...... / .......
Registered linux user #217487