Kysela prdel RedHat-u 8!!!

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Říjen 11 10:44:32 CEST 2002

On Thu, 10 Oct 2002 18:55:16 +0000 (UTC), Pavel Kankovsky wrote:

: Nekdy je lepsi vypustit program s par znamymi chybami, ktere budou vadit
: jen nekolika malo nestastnikum s velmi podivnou konfiguraci, nez
: program narychlo rozvrtat a zavlect do nej tisic dalsich chyb
: pri pokusu to opravit -- anebo prosvihnout terminy.

: Ne ze bych to schvaloval, ale dokazu to pochopit.

Faktom je, ze problemy s instalatorom sa v RH tahaju odkedy
presli na anakondu, co uz je zopar rokov. Obcas som ich zazil
aj ja a zase nijak zvlast divnu konfiguraciu nemam. Co je
horsie, obcas neboli (jednoducho) reprodukovatelne a potom
tazko nieco hlasit.

Nesledujem to a neviem posudit, ci je to opravitelne alebo
by bolo najlepsim riesenim to zahodit a napisat odznovu,
tentokrat s premyslenou strategiou exception handlingu
a recovery po chybe.

Nie je predsa mozne na pouzivatela, co cim dalej tym castejsie
byvaju BFU, vyplut stack trace a ocakavat, ze si s tym poradi.
Instalator je jednou z veci, ktorou sa firmy odlisuju a clovek
by cakal, ze si daju sakra pozor - problem hned pri instalacii
je z hladiska PR velmi zla vec. Zvlast pokial si clovek kupi
krabicu a nepomoze mu ani support...

Zdravi
--
                                       Stano