RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Pátek Říjen 11 09:32:08 CEST 2002

Kocourek Lukas píše:
> DD,
>
> tak musim rict, ze jsem se dnes po nekolikadennim zapaseni s RH8 zdrave
> na*ral, opravdu nemam potrebu byt zdarma beta testerem redhatu a tyden si
> doladovat system, aby delal to co potrebuju.. a tak u me nastal po par
> letech pouzivani RH ten spravny cas na zmenu distribuce. Rozhoduji se mezi
> Debianem, Mandrakem a docela me laka i Gentoo (ale bojim ze toho, ze to je
> prilis mlada distribuce na to abych ji mohl nasadit na produkcni server(y) a
> pritom klidne spat) s tim, ze primarne nasazuji linux na servery a pouze na
> [...]
	Red Hat 7.3. Když nechcete mermomocí ty nejposlednější verze všech
programů, zůstaňte u tohoto. Podporu máte zajištěnou minimálně na další 2
roky. Vniveč nepřijdou znalosti, které o své distribuci máte, což je ta
nejdůležitější věc při volbě distribuce. A je to distribuce stabilní a
prověřená.
	U desktopu je to přece jedno, navíc můžete těžit z náskoku první
distribuce, která přešla na unicode, což časem čeká všechny. Teprve až si
všechno důkladně prohlídnete bude čas dát ho na server, ale tak to je přece
vždycky.