RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Pavel Benisek benny na vogel.cz
Středa Říjen 16 12:18:12 CEST 2002

Taky me RedHat zklamal, tak jsem se rohodl pro prechod na Gentoo (zatim
jen na desktopu) a nelituji toho.
Po cca 14 dnech pouzivani jsem spokojen a zabrane misto na hdd (bez
instalacnich archivu) je o tretinu mensi nez RH.
Instalace se da zvladnout v pohode, jen si musite _poradne_ precist
manual a nejlepe nepreskakovat :o))

Pavel Benisek