Sdileni, Samba, PCD

Martin Pokorny pokokonf na purus.cz
Pátek Říjen 11 11:52:48 CEST 2002

Zdravim,

mam ctyri zacatecnicke dotazy (SuSE 8.0CZ):

1) Jak je mozne nastavit pro adresar takova prava, aby jedna skupina
mohla jen cist jeho obsah (cist, spoustet...) a druha skupina mela
moznost i zapisu? V KDE je mozne priradit jen jednoho uzivatele a jednu
skupinu (+ jejich prava). Jsem "odkojen" Novellem a toto mi prijde dost
omezujici. Uz jsem prekousl, ze bez rekompilace jadra muze byt uzivatel
max. v 16 skupinach...

2) Nedari se mi nalogovat z Win98 do domeny (Samba 2.2.3). smb.conf  mam
presne podle navodu a zda se, ze je to ok. Kdyz to vypnu, hlasi Windows,
ze nebyl nalezen PDC. Jenze kdyz to zapnu, zahlasi Windows "Chybny
parametr". Nic vic, jen chybovy dialog s touto zpravou. Do logu Samby
nepribude ani jeden radecek (log level 3). Kdyz nepouzii PDC a logovani
do domeny, je vse OK, jenze ja bych potreboval po prihlaseni spustit
logon-script, a ten se v tomto pripade nespousti (reseni je dat na
stanici do "po spusteni" spustit davku z homedir, ale to je houby)

3) Jak donutim Midnight Commander, aby pri editaci textaku daval na
konec radku #13#10 ?  Vklada jen #13 (vim, Unix standard), ale kdyz chci
na serveru editovat davky, ktere se budou spoustet na Windows?  M$ konec
radku pouze #13 nebere.

4) Jak v konzoli vypnu ceskou klavesnici?

Dik moc
Martin