Data transfer switch a duchové

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Pátek Říjen 11 13:27:22 CEST 2002

Hi everybody!

Možná jsem trochu mimo- off topic- ale týká se to rozlišení v linuxu, kde při
rozlišeních kolem 1250x1024 a podobně při připojení monitoru Nokia 446XS přes
Data transfer switch se rozostří výrazně obraz na monitoru a objeví se
duchové jako při špatném TV signálu, kontury hran jsou rozostřené a je jich
několik, na bílé ploše je asi 12cm od kraje zleva vidět několik blikajících
šedých pruhů a vůbec je obraz na nic.
Při přepnutí se do widlí na druhém PC, kde je 800x600, je obraz podstatně
lepší,  pravda, nezkoušel jsem díky grafice rozlišení větší jak 1152x864- tam
to už se objevuje též.
Na propojení Data transfer switch s oběma PC jsou použil odstíněný tlustý
kabel za 120 Kčod Computer Cables, 2m dlouhý, kratší prostě nebyl, firmy
Logo( www.logo-collection.com). Podezírám Data transfer switch MS20-1559KMM,
že k přeslechům dochází tam.
Pokud prosím máte podobné zkušenosti a už jste je řešili, rád bych znal Váš
názor, případnně, jaký přepínač koupit, těžko to mohu řešit jiným(druhým)
monitorem.
Taky jsem slyšel o možnosti (alespoň snad ve W-XP to lze) si "přetáhnout"
obraz jednoho PC do druhého( vzdálený monitor nebo tak něco, nevím)-
fungovalo by to i v KDE v Woody debianu? Zkoušel někdo něco takového? To by
pak šlo po síti, kterou doma mám.
Děkuji za přečtení a odpovědi.

--
Daktari
Linux Debian

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      Tel/fax 00420461618355
57001 Litomyšl                           Mobil: 00420604231785
Czech Republic                               ICQ: 38405650

     Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.