Zvukový GIMP

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pátek Říjen 11 13:27:19 CEST 2002

No teda ten toho zrovna moc neumí. Sice filozofie SUPER, ale chybí mu
takové základní věci, jako dynamic processing, u toho flangeru bych taky
uvítal, kdyby byl jako makro, tedy seskládán z komponent (pak totiž můžu
distribuovat jedno LFO a spřáhnout flanger, filtry, amplitudu s ním). Pak
by byl ideál.

No, holt prolistujte články na rootovi, kde se pojednává o wineX,
nainstalujte si ho a stáhněte si CoolEdit2000 (CoolEditPro, ale ten už
stojí velmi dlouhé $$$). Anebo n-Track studio ($$$), SoundForge ($$$, ale
to je tak dobré spíš pro muzikanty než pro počítačníky, kytarista to podle
názvů ovládacích prvků pochopí hned, normálnímu člověku to chvíli potrvá).

Mimochodem, zkoušel někdo z vás pod wineX SW MIDI syntezátor Yamaha
SW-SY50XG (100XG)? To je takovvý ten synth, co v něm el kytara zní jako
faktická zkreslená kytara a ne cosi děsného. Stáhněte a poslechněte z
www.k-net.cz/images/sys/5xg.tgz
wxg.tgz
lxg.tgz

Jsou u toho přibaleny i MIDI soubory, ze kterých to hraje (schválně si je
zkuste ve svém oblíbeném MIDI syntezátoru).

Je to výstup (digital feedback) přímo z 5 let staré verze (tehdy jsem se
honosil titulem Yamaha XG developer), ale pod wokny.

Kdo nestáhne včas, nestáhne nic.

Zdraví JL.

Odesílatel: Roman DAVID <rdavid na danet.cz>

Glame ?

http://glame.sourceforge.net/index.var