RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pátek Říjen 11 15:21:03 CEST 2002

> Dale zde byl dotaz na "filosofii ovladani". Ja jsem ve svem
> puvodnim mailu
> napsal "filozofii a ovladani". To je ponekud rozdil. Tou
> filozofii jsem
> myslel hlavne to, ze u vyvojaru RH je na prvnim miste cil
> vydat 2 x rocne
> release, zatimco vyvojari Debianu pren novym releasem vse VELMI VELMI
> peclive zkoumaji (napriklad je zvykem pripravovanou
> distribuci na nekolik
> mesicu "zmrazit", neprijimat nove balicky, jen opravy stavajicich). Na
> vysledne distribuci to pak jde videt. Sice neni tak "in", ale
> [...]

No mam pocit, ze to je zrovna duvod, proc se mluvi o tzv. syndromu Debian.
Myslim, ze to pouzil nedavno Linus a mel tim na mysli, ze velka cast
uzivatelu Debianu jede na non-stable release. Ale co si budeme povidat. Vse
ma svoje pro a proti. Ja byl zvykly na Redhat, ale kdyz se u nas
"strategicky" rozhodlo pouzivat v celem koncernu Suse, tak mi to bylo celkem
jedno. Linux jako linux. Porad je mi milejsi, kdyz se rozhoduje mezi Redhat
a Suse, nez kdyby se rozhodovalo mezi Windows 2000 a nevim cim. ;-)

TNX