RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Lumír Jasiok lumir.jasiok na vsb.cz
Pátek Říjen 11 15:27:12 CEST 2002

On Fri, 11 Oct 2002, Kovar Jan wrote:

> No mam pocit, ze to je zrovna duvod, proc se mluvi o tzv. syndromu Debian.
> Myslim, ze to pouzil nedavno Linus a mel tim na mysli, ze velka cast
> uzivatelu Debianu jede na non-stable release. Ale co si budeme povidat. Vse
> ma svoje pro a proti. Ja byl zvykly na Redhat, ale kdyz se u nas
> "strategicky" rozhodlo pouzivat v celem koncernu Suse, tak mi to bylo celkem
> jedno. Linux jako linux. Porad je mi milejsi, kdyz se rozhoduje mezi Redhat
> a Suse, nez kdyby se rozhodovalo mezi Windows 2000 a nevim cim. ;-)
>
> TNX

Pokud jde o syndrom Debianu, pak mam jiny nazor, ale to by bylo na velmi
dlouhou diskuzi.
V cem muzu souhlasit na 100% je to, ze je mi vzdy milejsi jakykoliv
Linux/UNIX nez Windows.
Budme radi, ze mame moznost nejaky Linux pouzivat.

S pozdravem

Lumir Jasiok

--

  Lumír Jasiok      	Student VSB-TU Ostrava
  email:          	Lumir.Jasiok na vsb.cz
  MOTTO: 	 	Unix je user-friendly, ale sve
                	pratele si vybira.