lm_sensors a VIA VT 82C586B Apollo ACPI

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Pátek Říjen 11 17:47:56 CEST 2002

kratochvil na dbsystem.com wrote:

> smartd a smartct(r)l - ten druhej nevim jak se jmenuje presne, ale
> urcite to jde.
> Kdyz se kouknete do nastaveni biosu tak tam vidite co Vam hlasej cidla?
> Jestli jo tak tam jsou. Myslim ze mam desku se stejnym chipsetem.
> myslim ze se musel zavadet jeste modul kterej mel ve jmenu 686 - driv
> mi to na masine chodilo. Tedka uz mam preinstalovano a byl jsem linej to
> znovu rozchazet.

Tak v BIOSu jsem zadna cidla nenasel, zadne teploty. Ale dival jsem se
na to smartctl a myslim, ze by mi to mohlo stacit.

smartctl -i /dev/hda
Device: ST310215A  Supports ATA Version 4
Drive supports S.M.A.R.T. and is enabled
smartctl -i /dev/hdd
Device: Maxtor 2B020H1  Supports ATA Version 6
Drive supports S.M.A.R.T. and is enabled

smartctl -a /dev/hda | grep Temperature
(194)Temperature             0x0022   036   046   000       36
smartctl -a /dev/hdd | grep Temperature
(194)Temperature             0x0032   253   253   000       0
smartctl -a /dev/st0
Device: SONY     SDT-5000         Version: 3.30
Device does not support TapeAlerts

Vypada to sice, ze Maxtor si teplotu zmerit neumi, ale Segate Barracuda
ma pravdepodobne 36C - to by odpovidalo i mereni "dotekem ruky". DAT
mechanika se se mnou o teplote taky moc nebavi, presto alespon jedno
cidlo v pocitaci mam.
Takze az bude pocitac v zime na balokone, dovedu alespon zjistit, jestli
nemrzne. A to je nejdulezitejsi. Ted uz jen vymyslet nejake periodicke
zaznamenavani teploty + zobrazeni do grafu treba pres www a muze se
stehovat. Ale na to snad uz nejak prijdu, ovsem mate-li nekdo uz ted
napad jak to udelat, sem s nim.
Diky vsem

--
Vaclav Dvorsky