lm_sensors a VIA VT 82C586B Apollo ACPI

kratochvil na dbsystem.com kratochvil na dbsystem.com
Pátek Říjen 11 09:11:26 CEST 2002

On Thu, Oct 10, 2002 at 09:27:32PM +0200, Vaclav Dvorsky wrote:

> To nijak moc nepomaha, dokonce mi v sousedni konferenci napsali, ze moje
> deska pravdepodobne zadne sensory nema. Pry mam zkusit mereni teploty
> pomoci cidla v disku pres SMART. Disk mam relativne moderni, mozna to i
> umi, ale vubec nevim jak na to?

smartd a smartct(r)l - ten druhej nevim jak se jmenuje presne, ale
urcite to jde.

Kdyz se kouknete do nastaveni biosu tak tam vidite co Vam hlasej cidla?
Jestli jo tak tam jsou. Myslim ze mam desku se stejnym chipsetem.

myslim ze se musel zavadet jeste modul kterej mel ve jmenu 686 - driv
mi to na masine chodilo. Tedka uz mam preinstalovano a byl jsem linej to
znovu rozchazet.