Data transfer switch a duchové

OldFrog oldfrog na volny.cz
Sobota Říjen 12 02:22:51 CEST 2002

>Možná jsem trochu mimo- off topic- ale týká se to rozlišení v linuxu, kde při
>rozlišeních kolem 1250x1024 a podobně při připojení monitoru Nokia 446XS přes
>Data transfer switch se rozostří výrazně obraz na monitoru a objeví se
>duchové jako při špatném TV signálu, kontury hran jsou rozostřené a je jich
>několik, na bílé ploše je asi 12cm od kraje zleva vidět několik blikajících
>šedých pruhů a vůbec je obraz na nic. (...)
>Pokud prosím máte podobné zkušenosti a už jste je řešili, rád bych znal Váš
>názor, případnně, jaký přepínač koupit, těžko to mohu řešit jiným(druhým)
> [...]

Ano, resil jsem to. Mam pasivni dataswitch (4 x VGA, 4 x klavesnice, 4 x
mys)
za asi 1300,- Kc od jakesi firmy. Duchove se mi zjevuji jen pri urcite
obnovovaci
frekvenci. Prenastavenim skoro dokonale zmizi. Pouzivam rozliseni 1024x768.
Take zmizi - a to _uplne_ - pokud vypojim z dataswitche klavesnici a
mys, tj.
pouziji jej pouze na monitor.

Snad najdete prijatelne reseni i Vy :-).

OldFrog.