Data transfer switch a duchové

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Sobota Říjen 12 08:06:37 CEST 2002

Dne sobota 12 říjen 2002 02:22 jste napsal(a):

> Ano, resil jsem to. Mam pasivni dataswitch (4 x VGA, 4 x klavesnice, 4 x
> mys)
> za asi 1300,- Kc od jakesi firmy. Duchove se mi zjevuji jen pri urcite
> obnovovaci
> frekvenci. Prenastavenim skoro dokonale zmizi. Pouzivam rozliseni 1024x768.
> Take zmizi - a to _uplne_ - pokud vypojim z dataswitche klavesnici a
> mys, tj.
> pouziji jej pouze na monitor.
>
> Snad najdete prijatelne reseni i Vy :-).
>
> OldFrog.

Díky za pomoc, tento data switch mám jen na monitory, nic jiného k tomu nemám
připojené( je jen 2x pro monitor-dna vstupy a jeden výstup), totéř lze s myší
a s klávesnicí, ty ale nikde připojené nejsou. S frekvencí na Debianu jsem si
hrál pomocí CTRL-ALT+ a CTRL-ALT- a bohužel, duchové se sice měnili, ale
byli:-( Asi tento Data switch není ke grafice dobrý, tak v DOSu ještě:-((

--
Daktari
Linux Debian

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      Tel/fax 00420461618355
57001 Litomyšl                           Mobil: 00420604231785
Czech Republic                               ICQ: 38405650

     Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.