RedHat vs SuSE

Robert Jirik robert na aristoteles.xhaven.net
Sobota Říjen 12 15:06:10 CEST 2002

Jakub Maa01 Jirků (maa01 na seznam.cz) wrote:

> b) zacit pochopenim principu, na
> jakych linux pracuje a udelat vsechno rucne, coz je sice mnohem (tak
> radove) slozitejsi, ale zase se toho nejvic nauzite. Potom zkuste
> treba Slackware, nebo Debian.

S timto plne souhlasim - ja osobne jsem mel jako prvni linux Slackware, u
ktereho se mi po asi 8 preinstalacich (v te dobe neveda, jak jinak
napravit, co jsem napachal ;)) povedlo dospet ke stadiu, kdy uz slapal, jak
mel. A u Slackwaru jsem na svuj domaci servrik zustal doted (a je na
serverove pouziti IMNSHO jeden z nejlepsich).

Kazdopadne na desktop je to opravdu tezke, priklanel bych se k tomu, ze je
nejvhodnejsi si vybrat tu distribuci, kterou ma mistni guru ;))

Ja mam napr. na desktopu znacne modifikovane SuSE 8.0 a na trech serverech,
ktere spravuji, bezi shodne Slackware 8.1.01.

Robert

--
Robert Jirik
[mailto:robert(at)aristoteles.xhaven.net]