RedHat vs SuSE

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Pátek Říjen 11 18:43:09 CEST 2002

Ahoj,

   ja pouzivam RedHat, a az na jeden problem pri instalaci s Anacondou
   jsem s nim spokojen. Nicmene nedoporucuji pouzivat verze x.0, jiz
   tu v konferenci problehlo par prispevku o problemech s novou 8.0 a
   zda se tedy ze tahle povera neni az tak uplne nepravdiva.

   Pokud chcete Linux na desktop, tak osobne bych volil Mandrake,
   RedHat nebo Suse. Mandrake je pry na desktop vyborny, ale pokud
   bych se rozhodl pro RedHat, pockal bych na 8.1.

   Tomas

gps> V oblasti pouzivani Linux jsem zacatecnik a vyhody teto platformy jsem
gps> objevil teprve nedavno. Protoze v tomhle stadiu se musim spolehnout na
gps> dostupne distribuce (nemam zadne skusenosti se sestavovanim jadra), chctel
gps> jsem se vas zeptat, kterou linuxovou
gps> distribuci pouzivate vy.

gps> Marian Micek