RedHat vs SuSE

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Sobota Říjen 12 17:51:38 CEST 2002

On Sat, Oct 12, 2002 at 05:26:16PM +0200, Petr Tomasek wrote:

> <noflame>
> Ja jsem se SuSE skoncil, kdyz me prepsalo konfigurak jakymsi svym paskvilem...
> </noflame>
> Cili, pokud mate nekdy v planu byt i vic, nez jen zacatecnikem, SuSE nebrat...
> Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Také mi to dělalo tyto potíže a postupem času jsem se naučil toto
přepisování selektivně vypínat. Začátečníkům to pomůže v konfiguraci
a zkušení si to vypnou. Myslím si, že to není špatná vlastnost.

Pokud někdo chce být expertem, může si nastavit
v /etc/sysconfig/suseconfig:

  ENABLE_SUSECONFIG="no"

a od této chvíle se mu už nebudou přepisovat žádné konfiguráky.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz