RedHat vs SuSE

Štěpán Komárek skomarek na tiscali.cz
Neděle Říjen 13 15:20:39 CEST 2002

> Také mi to dělalo tyto potíže a postupem času jsem se naučil toto
> přepisování selektivně vypínat. Začátečníkům to pomůže v konfiguraci
> a zkušení si to vypnou. Myslím si, že to není špatná vlastnost.
>
> Pokud někdo chce být expertem, může si nastavit
> v /etc/sysconfig/suseconfig:
>
>   ENABLE_SUSECONFIG="no"
>
> a od této chvíle se mu už nebudou přepisovat žádné konfiguráky.

SuSEconfig pouze přepisuje nastavení z centrálního konfiguračního
souboru do příslušných konfiguračních souborů. Z tohoto důvodu si
nemyslím, že expert se pozná s vypnutým SuSEcofigem. Jen se na to musí
pamatovat a editovat centrální soubory (nebo ho prostě vypnout). Pro
začátečníky (a nejen pro ně) je to však výborná vlastnost. K SuSE jsem
přešel především kvůli množství softwaru (cena krabicové verze není tak
vysoká jako u Red Hatu a dvě CD mě již přestala stačit) a také
dokonalejším konfigurátorům (poslední Red Hat, který jsem používal byl
7.1. Třeba se již situace zlepšila :-)  ). Rozhodně bych se ale
neodvažoval tvrdit že nějaká distribuce je lepší nebo horší než druhá.

S pozdravem
--
Štěpán Komárek