RH 8.0 - Apache 2 - PHP

Martin Bodlak bodlak na email.cz
Sobota Říjen 12 20:02:37 CEST 2002

Hezky den.

Mam problem s vyse uvedenou kombinaci.
Nainstaloval jsem to, ale nechodi: Mozilla po nacteni stranky zobrazi
spravne titulek stranky, ale telo stranky je pouze

a jinak nic. Cim to muze byt?
Prohlizel jsem si konfiguracni soubory, nic.
Prohlizel jsem si logy, nic.
V PHP skriptu neni jenom skriptovani, je tam i HTML, ale presto je
zobrazena stranka uplne prazdna... tabula rasa :-)

Asi je to blbina, ale nejak na to nemuzu prijit... Vite nekdo?
V logu je videt inicializace OpenSSL, ktera dela nejake chyby (nesouhlasi
jmena a certifikaty, ale s tim jsem jeste nic nedelal).

O stahovani te stranky .php neni nikde v logu ani slovo, ani o
inicializaci PHP (nevim, jestli tam neco takoveho vubec ma byt).

Budu vdecen za jakykoliv tip, na co bych se mel podivat nebo co
udelat/nedelat. Diky moc!
MB

--
Martin Bodlak, Ostrava, Czech Republic