RH 8.0 - Apache 2 - PHP

Jiří Chomát jiri na chomat.net
Sobota Říjen 12 20:50:37 CEST 2002

Stalo se mi neco podobneho...
Mozilla je celkem dost nachylna k chybam v HTML a treba i zadana delka
tabulky na nevhodnem miste ji vadi a proste nic nezobrazi...
Chce to odladit kod podle standardu a nebo odebrat tag
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
nebo podobny z hlavicky, protoze pokud tam je tak Mozilla ocekava
stranku v souladu se standardy. Bez tohoto radku si muzete dovolit vice
"necisty" kod.
JCh