Komplexny webmail

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Sobota Říjen 12 20:21:29 CEST 2002

Caute,

 vedel by mi niekto odporucit nejake riesenie pre webmail, ktory
by poskytoval webovy interface na citanie mailov. Zaroven by v nom bol
admin tool na pridavanie novych uzivatelov. Autorizovanie uzivatelov by
samozrejme neslo cez unixovych uzivatelov, ale boli by to nezavisli
uzivatelia od linuxu. Najlepsie by bolo keby sa autorizoval cez LDAP. a
zaroven cely takyto system by poskytoval IMAP alebo POP3 interface.
Samozrejme, ze privitam aj riesenie ako to vyskladat z roznych casti.
Prehladal som cez google co sa dalo a nic som nenasiel. Privitam kazdy
napad, aj ked to nebude riesit vsetky veci. Dik

Peter
--
Peter "Hanus" Hanusiak
E-mail: hanusiak na sozo.fns.uniba.sk