RH 8.0 - Apache 2 - PHP

Martin Bodlak bodlak na email.cz
Neděle Říjen 13 13:47:14 CEST 2002

Hezky den.

> Stalo se mi neco podobneho...
> Mozilla je celkem dost nachylna k chybam v HTML a treba i zadana delka
> tabulky na nevhodnem miste ji vadi a proste nic nezobrazi...
> Chce to odladit kod podle standardu a nebo odebrat tag
> <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
> nebo podobny z hlavicky, protoze pokud tam je tak Mozilla ocekava
> stranku v souladu se standardy. Bez tohoto radku si muzete dovolit vice
> "necisty" kod.
> JCh

Myslim, ze tim to nebude. Stejne stranky na internetu se zobrazuji
spravne. Navic jsem to tedka vyzkousel a neni to tim :-(

Spis asi bude neco spatne s PHP, vypada to, jako by prvni radek tykajici
se PHP zrusil veskery ostatni vystup... ale s konfiguraci PHP jsem zatim
nikdy nic nepodnikal. Taky me mate, ze nikde v zadnem logu a podobne se
neobjevily zadne chybove hlasky :-(

Zkusim si projit konfiguraci PHP, treba me neco tukne.
MB

--
Martin Bodlak, Ostrava, Czech Republic
http://bodlak.hyperlink.cz, bodlak na email.cz