ezmlm a odstrani neplatnych adres

Bc. Radek Krejča radek na ceskedomeny.cz
Neděle Říjen 13 16:00:15 CEST 2002

Ahoj,

  mam dotaz, na ktery se mi nepovedlo najit odpoved. Mam v ezmlm
  konferenci (doted jsem pouzival Mailmana, takze o ezmlm toho moc
  nevim) a tam mam kolem 1000 uzivatelu. Jde mi o to, ze kdyz nekomu
  prestane fungovat adresa (muze se to stat), tak se vrati a ezmlm
  zpravu ulozi do adresare bounce. Vsiml jsem si, ze si poznamena i
  posledni datum prispevku.
  Zajima me, jestli sam obslouzi smazani toho adresare, jestli sam
  zajisti odstraneni adres (treba po 3 vraceni, nevim), nebo jestli se
  to dela manualne a jak.
  Diky.

--
S pozdravem,