ezmlm a odstrani neplatnych adres

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Říjen 14 09:59:33 CEST 2002

On 13/10/2002, Bc. Radek Krejča wrote:

>   mam dotaz, na ktery se mi nepovedlo najit odpoved. Mam v ezmlm
>   konferenci (doted jsem pouzival Mailmana, takze o ezmlm toho moc
>   nevim) a tam mam kolem 1000 uzivatelu. Jde mi o to, ze kdyz nekomu
>   prestane fungovat adresa (muze se to stat), tak se vrati a ezmlm
>   zpravu ulozi do adresare bounce. Vsiml jsem si, ze si poznamena
>   i posledni datum prispevku.
>   Zajima me, jestli sam obslouzi smazani toho adresare, jestli sam
>   zajisti odstraneni adres (treba po 3 vraceni, nevim), nebo jestli se
>   to dela manualne a jak.

Ezmlm si to pohlida sam. Nekolikrat proveri, zda adresa nezacne
fungovat. Pokud ano, posle na ni seznam nedorucenych zprav a navod, jak
je ziskat, pokud ne, po case ji odstrani ze seznamu prihlasenych. Vice
o tom bude urcite v dokumentaci nebo FAQ.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka