Red Hat Linux 8.0 a tiskarna na Novell Netware

Petr Soucek petr na ryston.cz
Neděle Říjen 13 18:57:46 CEST 2002

Tak si odpovim castecne sam:

Pro rozchozeni ipx je treba doplnit do:

/etc/sysconfig/network

radky:

IPX="yes"
IPXINTERNALNETNUM="0"
IPXINTERNALNODENUM="0"
IPXAUTOPRIMARY="on"
IPXAUTOFRAME="on"

Skoda, ze v tistene dokumentaci od RedHatu o tom neni ani slovo, je to v
/usr/share/doc/initscripts-6.95/sysconfig.txt - kdyby to někdo hledal.

Postscript testovaci stranka se vytiskne vporadku i barevne, ale textova ne
- tiskne se jen zahlavi.

Petr Soucek