Red Hat Linux 8.0 a tiskarna na Novell Netware

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Říjen 15 14:49:01 CEST 2002

> Pro rozchozeni ipx je treba doplnit do:
>
> /etc/sysconfig/network
>
> radky:
>
> IPX="yes"
IPXAUTOPRIMARY="off"
IPXAUTOFRAME="off"

do /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth0

IPXNETNUM_802_2=
IPXPRIMARY_802_2=no
IPXACTIVE_802_2=no
IPXNETNUM_802_3=
IPXPRIMARY_802_3=yes
IPXACTIVE_802_3=yes
IPXNETNUM_ETHERII=
IPXPRIMARY_ETHERII=no
IPXACTIVE_ETHERII=no
IPXNETNUM_SNAP=
IPXPRIMARY_SNAP=no
IPXACTIVE_SNAP=no

(pokud pouzivate nejbeznejsi frame 802.3).

Dulezite je nastaveni :
IPXACTIVE_802_3=yes

Pokus stroj slouzi jen jako klient, je potreba nastavit :
IPXPRIMARY_802_3=yes

Pokud na nem pobezi mars server, musite nastavit :
IPXPRIMARY_802_3=no

Pouzivat autimaticke nastavovani uz se mi jednou vymstilo, takze
vrele doporucuju nastavit si to rucne.

> Postscript testovaci stranka se vytiskne vporadku i barevne, ale textova ne
> - tiskne se jen zahlavi.

Neni potreba nastavit opraveni "schodoveho" efektu ?

... jeste je potreba nastavit sitovku, aby to IPX pouzivala. Mit
natazeny modul nestaci.

Rucne napr. :

ipx_iterface add -p eth0 802.3

+ kontrola :

# ifconfig
eth0      Zapouzdření:Ethernet  HWadr 00:A0:C9:9E:9E:45
          IPX/Ethernet 802.3 adr:00000010:00A0C99E9E45

Na otestovani to obvykje staci. A trvala konfigurace - viz vyse.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s