uživatel lokalizovaných offis a mozily nefunguje

Jindrich Makovicka makovick na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Neděle Říjen 13 20:28:07 CEST 2002

Pavla Plevy wrote:
> Prosím o radu. Mám Linux 8.0, stáhl jsem si Open Offis a Mozilu 1.1.,
> oboje lokalizované, ale ne v RPM balíčku. Po instalaci mohu oboje
> používat v root, ale ne jako uživatel, ačkoliv uživatel patří do skupiny
> root a snažil jsem se u všech douborů, aby měla práva čtení i zapisování
> i skupina. Open Offis funguje, ale anglicky i  když se v něm nastaví
> čeština. Mozilla je také jen anglická i když je nastavena čeština a
> navíc nestahuje dopisy.
> Děkuji.
> Pavel.

Instalace OO pro vice useru se provadi tak, ze se setup spusti s
parametrem -net. Az se to nainstaluje, uzivatel, ktery chce OO pouzivat
udela cd do adresare, kam se OO nainstaloval a spusti setup, ktery tam
je. Pak se zvoli minimalni instalace, ktera v home vytvori pouze
konfiguraky a symlinky.

--
Jindrich Makovicka