uživatel lokalizovaných offis a mozily nefunguje

Pavla Plevy pavel.pleva na worldonline.cz
Neděle Říjen 13 18:13:06 CEST 2002

Prosím o radu. Mám Linux 8.0, stáhl jsem si Open Offis a Mozilu 1.1.,
oboje lokalizované, ale ne v RPM balíčku. Po instalaci mohu oboje
používat v root, ale ne jako uživatel, ačkoliv uživatel patří do skupiny
root a snažil jsem se u všech douborů, aby měla práva čtení i zapisování
i skupina. Open Offis funguje, ale anglicky i  když se v něm nastaví
čeština. Mozilla je také jen anglická i když je nastavena čeština a
navíc nestahuje dopisy.
Děkuji.
Pavel.