Qmail - predani posty SMTP serveru providera

Michal Sviga dama na centrum.cz
Neděle Říjen 13 21:51:27 CEST 2002

Zdravim,

>Mam zprovozneneho Qmaila (zadne speciality, je to podle manualu) pro
>INTERNI postu, ted se na server pridala další sitovka a na druhem konci
>kabelu je pripojen WAN/ROUTER/NAT (ktery se umi sam spojit s providerem
>přes ISDN, chova se jako DG) , muzete mi poradit, jak pomoci Qmailu
>preposilat postu (která jde do sveta) SMTP serveru providera. Postu
>vybiram pres Fetchmaila.

Pokud nemate qmail na pevne lince a posilate postu davkove, je nejlepsi
pouzit Serialmail.
V Qmailu musite udelat alias, kam se odchozi posta posila.
Vse je dobre popsano zde: http://linux.melzer.cz/mail.html

Pokud jste na pevne lince, pak qmail posila postu rovnou na domeny, kam
posta patri.

Ja bych mel ale dotaz, pokud to nekdo vi. Pouzivam prave Serialmail, a
potreboval bych poradit s virtualdomains.
Mam tam:
domena.cz:domena.local
:alias-ppp

Potreboval bych ale, aby nektere emaily do domeny "domena.cz" precijenom
odesly ven, neco jako:
karel na domena.cz:alias-ppp

Ale tak mi to nechce fungovat??

Michal Sviga