Qmail - predani posty SMTP serveru providera

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Říjen 14 07:41:04 CEST 2002

A co si takhle precist dokumentaci?

Soubor /var/qmail/control/smtproutes, staci jediny radek
:smtp.server.providera.cz.

Pokud tam nic neuvedete, tak bude qmail posilat postu rovnou tam, kam
patri, je pouze na vas, zda chcete nebo nechcete vyuzit server providera.
Lze jemneji specifikovat, ktera posta se ma kudy smerovat, vse je v tom
souboru smtproutes.

-- Honza Houstek