Re: RedHat vs SuSE

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pondělí Říjen 14 14:03:42 CEST 2002

Dobrý den,

myslím, že chápu Vaše postavení a proto i otázku.

Já jsem zkusil jak RH tak i SuSE, a u SuSE jsem nakonec
zůstal. Je dražší, ale tradičně je napřed například v
podpoře HW, v GUI rozhraních pro konfiguraci a správu
systému (což právě začátečníci asi nejvíc ocení), a také
má širší výběr aplikací zahrnutých do distribuce. Naopak
více komplikací mám v SuSE s instalací programů ze zdrojových
kódů.
Pro SuSE mluví také kompletní a svižná (počítá se na dny
ode dne vydání německé, resp. anglické verze) lokalizace
nejen distribuce, ale i spousty programů, dále slibná
budoucnost zajištěná jak aktivitami SuSE v ČR tak ve
světě (spolupráce s IBM apod.).

Pokud tedy používáte ne příliš standartní HW (TV kartu,
kapesní počítač, apod.), doporučil bych spíš SuSE.

Vše je však pouze můj subjektivní názor.

Zdraví

Oak

Reklama:
Co davaji v TV? http://tv.seznam.cz