APACHE 2 + Cestina

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Říjen 14 12:41:54 CEST 2002

> distribuci, ktera
> neprilis

> Nerikam, ze apache 2 je nestabilni, ale vyhodit v dnesni dobe
> apache 1.3 z
> distribuce je docela odvazne. Pripoustim, ze to muze prospet
> jeho rozsireni
> a (mozna) doladeni, ale to nic nemeni na faktu, ze se nikomu
> nedivim pokud k
> nemu nema bezmeznou duveru. Holy asi funguje dobre, ale co dalsi veci,
> prikladne PHP? Jak to je na nem provozovatelne dlouho? Aspon
> pro me ne dost
> dlouho na to, abych mu veril.

No, myslim, ze jste si odpovedel sam. Jedine nasazeni apache 2 do nove verze
mainstream (pardon, nenapada me zadny presny cesky preklad) distribuce
Linuxu, muze pomoci jeho odladeni a rozsireni. Laboratorni testy jsou v
tomto pripade IMHO na prd. Pokud nekdo potrebuje mit nasazenu jiz
odzkousenou verzi, tak sahne po starsi verzi distribuce.
A myslim, ze to neplati jen o Apache. Vzdycky nekdo s necim musi prijit
prvni a ne vsechno vyjde na 100%. Kazdopadne z toho budou mit uzitek
vsichni, protoze se budou moci poucit z chyb toho prvniho.

TNX