APACHE 2 + Cestina

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Říjen 14 14:16:30 CEST 2002

"Kovar Jan" <Kovar_J na tese.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:665D762ADF17D511B5D70004ACB82F9201C51AFF na MARKETA...

> Pokud nekdo potrebuje mit nasazenu jiz odzkousenou verzi,
> tak sahne po starsi verzi distribuce.

Jeden z problemov je napr. ten, ze akonahle vyjde nova verzia,
moze byt problem kupit staru. Ako tak pozeram do Red Hat
Store, 7.3 tam uz nevidim. Takze ak chcete osvedcenu
distribuciu vratane instalacneho supportu, musite patrat.

Podobny problem je, pokial dodavate komercny software.
Zakaznici si kupia to, co prave najdu v obchodoch. Testovaci
cyklus ale trva mesiace a tak je vas software otestovany
na niecom inom. Niekedy je tazke zakaznikovi vysvetlovat,
ze 8.0 je na tom v niektorych aspektoch horsie ako 7.3.

> A myslim, ze to neplati jen o Apache. Vzdycky nekdo s necim
> musi prijit prvni a ne vsechno vyjde na 100%.

Hej,  ono to nie je take ciernobiele - vybalancovat inovativnost
so stabilitou je dost problem a Red Hat s .0 verziami tradicne
skusa chodit po tenkom lade...

Ludia sa budu musiet naucit rozdiel medzi mission critical
aplikaciami a desktopom a prisposobit tomu rozhodovanie
o tom, co kam nasadit. Zatial s tym maju mnohi problem.

> Kazdopadne z toho budou mit uzitek vsichni, protoze
> se budou moci poucit z chyb toho prvniho.

Na jednej strane som rad, ze konecne niekto vzal Unicode
utokom, pretoze ide o oblast, kde linux za windowsami
zaostava o mnoho rokov. Na druhej strane sa hrozim toho
chaosu, ktory podla mna potrva podstatne dlhsie ako len
pocas .0 verzie.

V tomto prispevku je spominany RH, ale len preto, ze je prave
aktualny - to plati pre lubovolnu distribuciu cieliacu aj na
firemne pouzitie.

Zdravi
--
                                                        Stano