APACHE 2 + Cestina

Pondělí Říjen 14 12:47:16 CEST 2002

Zdenek Mazanec píše:
> neprilis

> Nerikam, ze apache 2 je nestabilni, ale vyhodit v dnesni dobe apache 1.3 z
> distribuce je docela odvazne. Pripoustim, ze to muze prospet jeho rozsireni
> a (mozna) doladeni, ale to nic nemeni na faktu, ze se nikomu nedivim pokud k
> nemu nema bezmeznou duveru. Holy asi funguje dobre, ale co dalsi veci,
> prikladne PHP? Jak to je na nem provozovatelne dlouho? Aspon pro me ne dost
> dlouho na to, abych mu veril.
	Provozovatelné? Tak dlouho, jak mu dovolíte. Sám apache nepadá.
	To větší problémy čekejte s php 4.2 samotným než s apachem. Apache
řady 2 je stejně dobře podporovaný jako řada 1.3 a je otázka času, kdy na
něj budou muset přejít všichni. Udělte si náskok a aspoň si ho prohlídněte
na stanici, fakt. Podle mě to Red Hat neudělal proto, aby se odladil, ale
proto, že je to dobrá volba. Kdo chce superstabilní server, musí si stejně
počkat na lepší důvody k přeinstalování a k odchodu od fungujícího systému,
ale kdo instaluje ponovu, proč ne.