Je novy notebook pro Linux rizikem?

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Pondělí Říjen 14 12:19:03 CEST 2002

On Mon, Oct 14, 2002 at 01:15:55PM +0200, Martin Kamín ZULU wrote:

> - využiji s Linuxem dodatečné klávesy pro rychlé spouštění aplikací?

Většinou ne bez speciálních úprav jádra. Já mám na svém omnibooku
moduly do jádra, které speciální klávesy oživují.

> - co česká klávesnice na notebookové klávesnici se 102 klávesami?

Funguje bez problému.

> - využiji s Linuxem DVD/CD-RW? Dá se to využít jako emulace SCSI? Pojede to
> s cdrecord a spol.?

Většinou ano, alespoň moje DVD/CD-RW Toshiba SD-R2102 funguje s SCSI
emulací.

> - využiji s Linuxem APM 1.2, ACPI 2.0, suspend to RAM a podporu hybernace (uložení na
> disk), která je zajištěna BIOSem?

Suspend to RAM mi nefunguje. Hybernace na disk funguje. Je ovšem potřeba
vytvářet hybernační partition pomocí recovery CD od výrobce nb.

--
/*     Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
       UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz