Je novy notebook pro Linux rizikem?

Pondělí Říjen 14 19:04:24 CEST 2002

On Mon, 14 Oct 2002, Ondrej Sury wrote:

> jedine, co mi na tomto notebooku vadi je, ze nemuzu poradne pouzivat
> externi monitor, protoze pak bezi na frekvenci LCDcka tj. 60Hz :( a

Na nejakem nb se mi (ci spise Vitasovi Stradalovi, ale ja mu do toho
kecal <g>) to podarilo osulit tim, ze jsem do XF86Configu napsal neco
jako Option "external_disp", coz ho primelo zobrazovat jen na externim
monitoru a pouzivat jeho parametry. Pri aktivaci LCD pres Fn+neco to zase
zacalo na CRT blikat, ale dalo se to po opetovnem vypnuti LCD spravit pres
zmenu rozliseni na nejak jine a zpatky.

--Pavel Kankovsky aka Peak
"Welcome to the Czech Republic. Bring your own lifeboats."