Microcom ISDN Porte Internal pod Linuxem?

Petr Soucek petr na ryston.cz
Pondělí Říjen 14 12:42:44 CEST 2002

Zdravim,

rad bych se zeptal - jde rozchodit Microcom ISDN Porte Internal pod Linuxem?
V archivu konference jsem nasel jenom zminku, ze podporovany neni, ale to
bylo pred 2 roky.
Je to PCI karta s obvodem Winbond W6692CF. To by snad mel byt hisax typ 36

Pak taky jeste mam starou semi-aktivni ISA karticku Teleint SA-1, je na nem
Siemens PSB2186, snad ma byt kompatibilni s HFC-2SB0, alespon podle
http://www.isdn4linux.de/faq/i4lfaq-5.html by to tak mohlo byt, ale kolegovi
se nepodarilo na nem rozchodit ppp.
A ja ted ani nevim, jaou ma adresu a irq.

Mate nekdo zkusenost jak s prvni, tak s druhou kartou?

Petr Soucek