RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Lumír Jasiok lumir.jasiok na vsb.cz
Pondělí Říjen 14 13:07:18 CEST 2002

On Mon, 14 Oct 2002, Zdenek Pytela wrote:

> 	Jenomže polovička těch hlášených problémů je způsobena jenom
> nepochopením uživatelů. Až v roce 2005 vyjde nový Debian, může mít všechny
> ty drobné chybičky odladěné, protože ostatní distribuce už budou taky
> unicodované a on se z nich poučí. Přechod na gcc 3.2 je mnohem větší zásah
> do funkčnosti systému, ale to si tady nikdo kritizovat netroufá.

A muzu se zeptat, proc RH musi mit za kazdou cenu posledni verzi gcc
apod.? Ja vim, ze neni mozne aby vyvoj stagnoval, ale proc komercni
firma, ktera se ma predevsim snazit o co mozna nejvyssi miru funkcnosti si
klidne vyda releas, ktery ma potize se zpetnou kompatibilitou a ktery neni
dukladne otestovan?
Debian (ale nejen on) je tak oblibeny treba prave proto, ze clovek nemusi
resit veci, ktere se resi u RH a jinych, prominte mi ten vyraz,
"rychlokvasek".

S pozdravem

Lumir Jasiok

--

  Lumír Jasiok      	Student VSB-TU Ostrava
  email:          	Lumir.Jasiok na vsb.cz
  MOTTO: 	 	Unix je user-friendly, ale sve
                	pratele si vybira.