RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Pondělí Říjen 14 13:20:11 CEST 2002

Lumír Jasiok píše:
> A muzu se zeptat, proc RH musi mit za kazdou cenu posledni verzi gcc
> apod.? Ja vim, ze neni mozne aby vyvoj stagnoval, ale proc komercni
	Proč za každou cenu? V nové distribuci se prostě používají programy
nové verze. Navíc RH se přímo na vývoji gcc dost podílí, takže bude mít
informace docela dobré.

> firma, ktera se ma predevsim snazit o co mozna nejvyssi miru funkcnosti si
> klidne vyda releas, ktery ma potize se zpetnou kompatibilitou a ktery neni
> dukladne otestovan?
	Co není důkladně otestováno? Zpětná kompatibilita je zaručena jenom
u verzí distribuce se stejným hlavním číslem, takže to taky není argument.
Není důvod držet kompatibilitu příliš daleko do minulosti, obzvlášť když se
všechny živé programy dají do nové distribuce snadno převést, ať už to
znamená znovu přeložit, slinkovat nebo změnit cesty k adresářům kvůli
jiným standardům, než jsou ty staré mnoho let.

> Debian (ale nejen on) je tak oblibeny treba prave proto, ze clovek nemusi
> resit veci, ktere se resi u RH a jinych, prominte mi ten vyraz,
> "rychlokvasek".
	Vy znáte RH nebo ty "jiné" distribuce tak dobře, abyste je mohl
veřejně hodnotit?