Externi USB vypalovacky

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Říjen 14 13:19:20 CEST 2002

Zdravim,

chci se zeptat, jestli ma nekdo z pritomnych zkusenosti s externimi USB
vypalovackami pod Linuxem. Jde mi hlavne o to, jestli vubec funguji
(vyrobci se k tomu moc nehlasi, jen obcas zminka, ze by to chodit melo,
lec bez zaruky), a to jak s USB 1.x i USB 2.0 radicem.

Zamlouva se mi treba BenQ 2410EU (prijemna cena a BenQ je navic jeden
z mala vyrobcu, kteri alespon pripousteji funkcnost v Linuxu). Zel
v databazich podporovaneho hardwaru jsem na nej nenarazil a nerad bych
do toho cpal penize, abych pak zjistil, ze je to jenom drahy suplik na
CD.

Diky za kazdy poznatek.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka