Externi USB vypalovacky

lin lin na gymkc.cz
Pondělí Říjen 14 19:23:17 CEST 2002

> Zdravim,

Zdary...

> chci se zeptat, jestli ma nekdo z pritomnych zkusenosti s externimi
USB
> vypalovackami pod Linuxem. Jde mi hlavne o to, jestli vubec funguji
> (vyrobci se k tomu moc nehlasi, jen obcas zminka, ze by to chodit
melo,
> lec bez zaruky), a to jak s USB 1.x i USB 2.0 radicem.

Vlastnim vypalku Yamaha CRW3200UX s rozhranim USB 2.0 Na Redhatu 7.3
jsem to po delsi dobe rozchodil tak aby to vypalovalo pres USB 1.1, na
USB 2.0 uz ne... Stacilo tam hodit jadro vyssi nez 2.4.7 a vypalovat na
zarizeni /dev/sg0 a cist z /dev/scd1 s pomoci cdrtools. Nebo je mozny ze
to podporuje primo ta distribuce... Na RedHatu mi to jede nadherne aniz
bych se snazil neco instalovat nebo konfigurovat... jen pripojit a
vypalovat :)

> Zamlouva se mi treba BenQ 2410EU (prijemna cena a BenQ je navic jeden
> z mala vyrobcu, kteri alespon pripousteji funkcnost v Linuxu). Zel
> v databazich podporovaneho hardwaru jsem na nej nenarazil a nerad bych
> do toho cpal penize, abych pak zjistil, ze je to jenom drahy suplik na
> CD.

Jinak jestli nepotrebujete nutne tu vypalku denne prenaset z kompu do
kompu, tak to je zbytecnej prepych... opravdu je to jen vypalka v drahy
krabicce...

> Diky za kazdy poznatek.
>
> S pozdravem

Taky :)