RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Pondělí Říjen 14 13:22:26 CEST 2002

> A muzu se zeptat, proc RH musi mit za kazdou cenu posledni verzi gcc
> apod.? Ja vim, ze neni mozne aby vyvoj stagnoval, ale proc komercni
> firma, ktera se ma predevsim snazit o co mozna nejvyssi miru funkcnosti si
> klidne vyda releas, ktery ma potize se zpetnou kompatibilitou a ktery neni
> dukladne otestovan?
> Debian (ale nejen on) je tak oblibeny treba prave proto, ze clovek nemusi
> resit veci, ktere se resi u RH a jinych, prominte mi ten vyraz,
> "rychlokvasek".

Odpovedel jste si sam - a spravne. Debian je konzervativni distribuce pro
konzervativni uzivatele (chcete-li pro konzervativni adminy) RedHat je
distribuce, ktera tahne vyvoj dopredu. Kvuli tomu neni spatna, ani
rychlokvasena. Je proste jina.
Osobne si myslim, ze kdyby tady nebyl redhat, mandrake a suse (v nahodnem
poradi) tak si bezny clovek linux dodnes nenainstaluje.

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz