RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Pondělí Říjen 14 14:24:03 CEST 2002

Lumír Jasiok napsal:

> On Mon, 14 Oct 2002, Zdenek Pytela wrote:
>
> A muzu se zeptat, proc RH musi mit za kazdou cenu posledni verzi gcc
> apod.? Ja vim, ze neni mozne aby vyvoj stagnoval, ale proc komercni
> firma, ktera se ma predevsim snazit o co mozna nejvyssi miru funkcnosti si
> klidne vyda releas, ktery ma potize se zpetnou kompatibilitou a ktery neni
> dukladne otestovan?
důkladně byl testován vydáním několika betaverzí, jak jinak to chcete řešit
???

> Debian (ale nejen on) je tak oblibeny treba prave proto, ze clovek nemusi
> resit veci, ktere se resi u RH a jinych, prominte mi ten vyraz,
> "rychlokvasek".
ano Debian počká až se to odladí na ostatních distribucí až se to pořádně
ozáplatuje a potom to použije také. Co by dělal Debian nebýt na světě nikdo
kdo by to otestoval před ním ?? No co by musel by se vším přijít první.

Stefan