RH8-Apache 2-PHP-Interbase

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Pondělí Říjen 14 16:52:57 CEST 2002

> 1.    když jsem překompiloval a nainstaloval Apache a PHP, tak jsem pak
zkopíroval php.ini-dist dle manuálu do /usrlocal/lib/php.ini. A v něm
nastavil register_globals = On , ale stejně mě formulář proměnné
skriptu nepředává. Když php.ini vymažu, tak se to chová stejně jako když tam
je.

VELMI pochybuju, ze mate konfigurak na spravnem miste. Redhat urcite nedava
konfiguraky od php do /usr/local/
Dejte konfigurak na spravne misto (osobne bych si prisadil na /etc) a bude
vam lip.

> 3. jak odinstalovat překompilované, nainstalované programy. Stačí je jen
smazat?
rpm -e pokud jste rekompiloval z src.rpm, jinak staci smazat (jak jinak
taky)

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz