RH8-Apache 2-PHP-Interbase

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Říjen 14 20:18:38 CEST 2002

On Mon, Oct 14, 2002 at 04:32:36PM +0200, Stanislav Mařík wrote:
> Ještě se zeptám (už mi to nepřemýšlí),
> 1.    když jsem překompiloval a nainstaloval Apache a PHP, tak jsem pak zkopíroval php.ini-dist dle manuálu do /usrlocal/lib/php.ini. A v něm nastavil register_globals = On , ale stejně mě formulář proměnné             skriptu nepředává. Když php.ini vymažu, tak se to chová stejně jako když tam je.

Pusťte si skriptík, který bude obsahovat jen

<?
  phpinfo();
?>

On vám poví, jaký používá PHP konfigurační soubor.

> 2. jak přepsat skrypty aby to nepotřebovaly

Proboha, ty "skrypty" vám poradil kdo? :-)

Zjednodušeně řečeno místo $xyz použijete $_REQUEST["xyz"]
Pokud chcete znát detaily (doufám že ano :-)), přečtěte si

  http://www.php.cz/manual/en/reserved.variables.php

                                                          Michal Kubeček