Re: RH8-Apache 2-PHP-Interbase - Vyřešeno

Stanislav Mařík s.marik na worldonline.cz
Pondělí Říjen 14 17:02:24 CEST 2002

Vyřešeno - já jsem si PHP zkompiloval s volbou --with-config-file-path=/usr/local/apache2/conf a php.ini zkopíroval do /usr/local/lib. Po přesunutí php.ini do správného adresáře mi to už funguje.
Moje blbost, díky.

Ještě se zeptám (už mi to nepřemýšlí),
1.    když jsem překompiloval a nainstaloval Apache a PHP, tak jsem pak zkopíroval php.ini-dist dle manuálu do /usrlocal/lib/php.ini. A v něm nastavil register_globals = On , ale stejně mě formulář proměnné             skriptu nepředává. Když php.ini vymažu, tak se to chová stejně jako když tam je.
2. jak přepsat skrypty aby to nepotřebovaly
3. jak odinstalovat překompilované, nainstalované programy. Stačí je jen smazat?

Na RH 7.3 jsem se naučil jak zprovoznit služby a programy které používám, ale po instalaci RH 8 jsem zas jak začátečník.

Díky Standa