Je novy notebook pro Linux rizikem?

Martin Masin masin na fzu.cz
Pondělí Říjen 14 16:01:27 CEST 2002

On Mon, 14 Oct 2002, Ferdo wrote:

> neviem ako ostatne otazky, ale interny modem s chipsetom Lucent nie je
> problem rozchodit (sice to chvilu trva, ale potom to uz chodi jedna basen -
> vlastna skusenost:-)))

	Pozor, v tomhle bludu jsem zil do nedavna take, nez jsem koupil
Toshibu s modemem Lucent Scorpio. Byl jsem rad, ze je to Lucent, pro ktery
existuji ovladace. Nicmene, po usilovnem hledani na internetu jsem
zjistil, ze Scorpio je neco jineho nez ostatni Lucenty a zrejme rozchodit
nejde (nasel jsem hromadu stranek na kterych se pise, ze tohle rozchodit
nejde, ale ani jednu, kde by se to povedlo).

					Martin Masin

Mgr. Martin Masin Ph.D.	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 33 34 31 84
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html