Je novy notebook pro Linux rizikem?

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Pondělí Říjen 14 17:21:40 CEST 2002

Martin Masin <masin na fzu.cz> writes:

> 	Pozor, v tomhle bludu jsem zil do nedavna take, nez jsem koupil
> Toshibu s modemem Lucent Scorpio. Byl jsem rad, ze je to Lucent, pro ktery
> existuji ovladace. Nicmene, po usilovnem hledani na internetu jsem
> zjistil, ze Scorpio je neco jineho nez ostatni Lucenty a zrejme rozchodit
> nejde (nasel jsem hromadu stranek na kterych se pise, ze tohle rozchodit
> nejde, ale ani jednu, kde by se to povedlo).

IBM T23
02:02.0 Communication controller: Lucent Microelectronics WinModem 56k (rev 01)

tenhle urcite funguje ;-)

jedine, co mi na tomto notebooku vadi je, ze nemuzu poradne pouzivat
externi monitor, protoze pak bezi na frekvenci LCDcka tj. 60Hz :( a
nerozchodil jsem hotswap v UltraBayi.

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6